Rost Andrea egyik kedvenc helyszíne a Mai Manó Ház (videó)

2018. május 12. Mai Manó Ház

„Nagyon szeretem a vizualitást, nagyon szeretem a fotózást, nagyon szeretem az én kis egyszerű fotóimat komponálni, meg hát a látvány.. A látvány, annak a megörökítése, a pillanat varázsa, ami a művészet maga. Ez itt nekem megtestesül a Mai Manó Házban, úgy, hogy egy kicsit visszanézünk a történelmünkre is. Gyönyörű ez az épület.” – ezekkel a gondolatokkal kezdődik Rost Andrea Kossuth- és Liszt Ferenc-díjas operaénekes, érdemes művész, Budapest díszpolgárának kisfilmje, aki nagy örömünkre a Budapest nekem.. videósorozatban az Operetszínház mellett a Mai Manó Házat választotta kedvenc helyszínének. 

A teljes kisfilmet - ahol Bartis Attila A szigeteken című kiállítása is szóba kerül - a képre kattintva tekintheted meg. 

rost.png

(forrás: budapestvideo.hu)

Ajánlott bejegyzések:

Ugrás a lap tetejére
süti beállítások módosítása