Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

„a test változhat, a vágy marad” - Válogatás Gaál Zoltán abgang című albumának aktfotóiból

2019. május 01. Mai Manó Ház

Az Út című könyve után a Mai Manó Könyvesboltban mutatta be Gaál Zoltán abgang című legújabb fotóalbumát is. Míg az előző album fekete-fehér képei Okajama és Sodosima, két nem túlzottan ismert japán helyről készültek, az abgang című album a fotográfus nőkről készített fotóit mutatja be:
…”kitűzött célom, összefoglalón megmutatni, én így látom a nőt, nincs szebb a meztelenségnél, mindig ezt láttam, ezt kerestem egy életen át, de nem volt kéznél a fényképezőm. beleégtek ezek pillanatok a lelkembe, most megcsináltam. könyv lesz belőle…”

Az 1953-ban született Gaál Zoltán tizenkilenc évesen a Pajtás szerkesztőségében kezdte pályafutását, majd a Mai Magazinnál és a Magyar Ifjúságnál is dolgozott. Később az Ifjúsági Magazin, az Erato és a Képvilág külső munkatársa volt. 1992-től a Képes 7-nél dolgozott, majd 1994-ben szabadúszó fotográfus lett.
Az Erato magazinról az abgang című könyvének előszavában is megemlékezik: “Volt egy újság, az Erato, szex és irodalom, fiatal voltam, mint a többiek, nagyon mást akartunk, ott külsőztem, nagyon tetszett, szerettem csinálni, de hamar becsődölt a lap, pedig nagy volt az érdeklődés. Sok kép bennem maradt, most megcsináltam. Ezeket a képeket oda valónak gondolom...”

Mai bejegyzésünkben Gaál Zoltán abgang című fotóalbumának képeiből válogattunk. A kötet megvásárolható a Mai Manó Könyvesboltban is. 

 

(forrás: gaalzoltan.hu)

Az abgang című album képeiből 2019. május 3-ig látható egy válogatás a Mai Manó Könyvesboltban. (1065, Budapest, Nagymező u.20.)

Ajánlott bejegyzések:

Ugrás a lap tetejére
süti beállítások módosítása