„Egy csöppnyi uszkárnál nincs aranyosabb lény a világon!" – Megjelent Révész Tamás és Joel Revesz: Ziza, egy uszkár kölyök első éve című albuma

2024. július 24. Mai Manó Ház

Joel Revesz, tizenkét éves kisgyermek, és nagypapája, Révész Tamás magyar-amerikai fotóművész közösen megjelenő fotóalbuma egy felemelő történet a szeretetről, a családról, az otthon melegéről, a barátságról és a világ megismeréséről. Mese gyerekeknek, szívmelengető kutyabarátoknak.

Révész Tamás magyar-amerikai fotóművész, számos díjat nyert, többek között Pulitzer–, Arany Kamera–, World Press Photo–, Balázs Béla– és Alekszandr Rodcsenko–díjat. Tizenegy könyve jelent meg, köztük a Búcsú a cigánytelep; Budapest; New York; Róma és Szicília. Világszerte több mint hatvan kiállítása volt. Joel életvidám tizenkét éves, imád olvasni és maga is ír. Amerikában, New Jerseyben él. Komolyan teniszezik, és egyéb hobbijai közé tartozik a biciklizés. Igazi természetbarát és szívesen tölt időt a nagypapájával. Ebben a kötetben Ziza hangjaként elmondja, milyen volt az első éve, amikor kis uszkárkölyökként új családhoz került. 

„Féltem az ismeretlentől, de megnyugodtam, amint biztonságban éreztem magam a szerető családban, a Papa mellett. Szeretetet kapni, érezni az otthon biztonságát, a család ragaszkodását, majd viszonozni azt, igazán csodás! (…) És micsoda élmény felfedezni a világot (…)!” 

ziza_cover_1920x1440_1konyv.jpg

 

Ziza hangja Joel Revesz vagyok, 12 éves. Ebben a fotóalbumban, amit Révész Tamás, a híres fotográfus, a 77 éves nagyapám készített, Ziza hangjaként elmondom, milyen volt az első évem, amikor kis uszkár kölyökként elválasztottak anyukámtól, és új családhoz kerültem. Féltem az ismeretlentől, de megnyugodtam, amint biztonságban éreztem magam a szerető család- ban, a Papa mellett. Szeretetet kapni, érezni az otthon biztonságát, a család ragaszkodását, majd viszonozni azt, igazán csodás! Kicsi vagyok, de már vannak szokásaim. Papával például elválaszthatatlanok vagyunk. Még aludni is mellette szeretek. Türelme végtelen, bolondos csodás lelkesedése még engem is lázba hoz. Akár játszom vagy csak üldögélek egy dombon, és letekintek a saját kis királyságomra, boldog vagyok itt a hazai földön. És micsoda élmény felfedezni a világot, és új barátokra lelni! Gyertek velem, kisérjetek el a “Ziza, egy uszkárkölyök életének első éve” című könyvben! 

Az albumot a kutyabarát Mai Manó Házban mutatjuk be augusztus 8-án, de itt a blogunkon már most betekinthettek a közel 90 oldalas könyv fotóiba. 

 

Révész Tamás és Joel Revesz: Ziza, egy uszkár kölyök első éve
Herald Európa Kft. 2024.
ISBN 978-615-02-0626-4
Fordította: Morcsányi Júlia
Lektorálta: Horgas Judit és Austin Wagner

A címben található idézet Csányi Vilmos, Széchenyi-díjas magyar biológus, biokémikus, etológus,egyetemi tanár, a Magyar Tudományos Akadémia rendes tagjától származik.

Ajánlott bejegyzések:

Ugrás a lap tetejére
süti beállítások módosítása